اختصاص ۸ مسیر ویژه اتوبوس‌رانی برای تسهیل تردد در مراسم تشییع رئیس‌جمهوری ادارات خراسان رضوی و مشهد فردا پنجشنبه (۳ خرداد ماه ۱۴۰۳) تعطیل شد شهردار مشهد: هزار و ۷۰۰ دستگاه اتوبوس فردا در مشهد خدمت رسانی می‌کنند | مترو در مشهد رایگان است جزئیات ممنوعیت تردد در روز تشییع شهدای خدمت در مشهد (۲ خرداد ۱۴۰۳) + نقشه محدودیت‌ها بررسی آخرین تمهیدات ترافیکی و حمل‌و‌نقلی خیابان امام‌رضا(ع) مشهد با حضور شهردار + فیلم مشهدالرضا آماده درآغوش‌گرفتن خادم‌الرضا(ع) خدمت برای میزبانی خادم ملت | مشهد مهیای حضور شهیدجمهور می‌شود تمهیدات اسکان برای شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع شهدای خدمت در مشهد جمع آوری موقت نرده های مسیر خط یک BRT در مراسم خاکسپاری شهید جمهور آیت الله رئیسی + فیلم اختصاص ۵۰۰ مسجد مشهد به اسکان زائران مراسم تشییع آیت‌الله رئیسی شهردار مشهد به دیدار مادر شهیدجمهور حضرت آیت‌الله رئیسی رفت عضو شورای شهر مشهد: نگاه شهید رئیسی حمایت از محرومان بود آماده باش سازمان آتش نشانی مشهد برای مراسم تشییع رییس جمهور شهید ایران اکران تصویر شهید آیت الله رئیسی در قاب مفاخر شهری مشهد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد: شهید رئیسی در حوزه زیارت صاحب ایده بود احیای کارگروه ملی زیارت، از اقدامات شاخص شهید رئیسی بود عضو شورای شهر مشهد: شهید رئیسی پدر معنوی محرومان بود یادگار‌های رئیسی برای مشهد
سرخط خبرها

ثبت‌نام ۲هزار و ٢۶نفر از شهروندان و زائران در تورهای مشهدگردی

  • کد خبر: ۱۷۹۵۹۶
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
ثبت‌نام ۲هزار و ٢۶نفر از شهروندان و زائران در تورهای مشهدگردی
معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: از ابتدای آغاز این طرح ۲هزار و ٢۶نفر از شهروندان و زائران برای شرکت در تورهای مشهدگردی ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدجلیل بامشکی درخصوص تورهای تابستانه «مشهدگردی» اظهارکرد: این تورها ویژه ایام تابستان و با رویکرد ایجاد نشاط و شادابی برای زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی برگزار می‌‎شود.

وی با بیان اینکه این تورها در موضوعات و سبک‌های متنوعی برنامه‌ریزی شده است، افزود: مجموعه تورهای پیاده‌روی، زیارتی، مذهبی، تاریخی و طبیعت‌گردی با تأکید بر اماکن زیارتی و بقاع متبرک شهر، با محوریت حرم مطهر امام‌رضا(ع) از جمله این موارد است.

معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: این تورها ویژه خانواده‌های مشهدی و زائران ایرانی و غیرایرانی امام مهربانی‌ها در نظر گرفته شده است که می‌توانند به‌صورت گروهی و انفرادی ثبت‌نام کنند. این تورها یک روزه و نیم‌روزه است.

بامشکی تصریح کرد: شهروندان و زائران می‌توانند در سایت www.mizban.mashhad.ir  ثبت‌نام کنند یا با شماره تلفن ۳۱۳۵-۰۵۱ تماس بگیرند.

وی با اشاره به تخفیفات ویژه برای این تورها گفت: شهروندان و زائران اگر به‌صورت خانوادگی ثبت نام کنند ١٠درصد تخفیف و به ازای هر فرزند ۵درصد تخفیف شامل حال آن‌ها می‌شود. همچنین تشکل‌ها، مساجد و هیئات اگر به‌صورت گروهی ثبت‌نام کنند ٣٠درصد و دانش‌آموزان و دانشجویان نیز ٣٠درصد تخفیف خواهند داشت.

وی تاکید کرد: از ابتدای آغاز این طرح ۲هزار و ٢۶نفر از شهروندان و زائران برای شرکت در تورهای مشهدگردی ثبت نام کرده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->